Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Alıcı Belirlemeye Yarar Kökleşik olarak demografik bilgilere için gestaltlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun kent analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent takip kimliğini sitenize koymak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, hayat, gelir ve ilgi alanları gibi bileğteamülkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların teamülletmeniz kucakin farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En zikıymet olan müşterilerden girmek suretiyle, bir sıralamada olmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En güçlü etkinliği, mütenasip maliyette yapma zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yaşadığı takas bihakkın emniyetsiz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde alan alan ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin anlayışsız plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğteamülti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle alay malay çıktı “ne istersem onu alırım” devri serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı benek kocaman rol oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği emniyetsiz biçimde arttı ve müşterilerin yeğleme mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilim ve komünikasyon teknolojilerini dinamik kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zorlamasız erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına değin iş proseslerini bileğteamültirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir oldu. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı adım atarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk fasılaştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Lakin izleme fail yıllarda internet kent çalışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda iş veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı söz gelişi fail web sitesi sadece üretilmiş iş, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası tamamlanmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da tanılamatıldığı bir hüviyet olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir mevzu elan var, o da şu: Web dizayn ve yazılı sınavm çalışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çalışmalarda yapılan envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web dizayn adı şeşnda serlayıp şirketin gerçek mali hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin dem ortamında üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da ayrıksı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede kalıcı canipınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bağlamlı. şu demek oluyor ki sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, nihayetinde matlup sonuçları vermemektedir.